Twoja wyszukiwarka

MICHAŁ MIŚ
SYGNAŁY - KTO CZEGO SZUKA W SIECI?
Wiedza i Życie nr 7/2000
Artykuł pochodzi z "Wiedzy i Życia" nr 7/2000

AOL wygrywa w rankingach popularności.

Według badań firmy Nielsen/NetRatings, przeprowadzonych w pierwszej połowie kwietnia, najczęściej odwiedzaną stroną w Internecie jest amerykański portal AOL, który w ciągu tygodnia obejrzało 25.7 mln osób. Drugie miejsce zajęło Yahoo! (24.4 mln), a kolejne MSN (17.4 mln), Lycos (9.7 mln) i Excite@Home (9.2 mln). Stroną najchętniej odwiedzaną przez kobiety okazała się witryna eDiets.com, dotycząca diety i sposobów dbania o linię, natomiast mężczyźni najchętniej wybierali serwis Smallworld.com poświęcony grom fantasy, a także witrynę sportową Rivals.com. Dużą popularnością cieszą się również internetowe serwisy turystyczne, które odwiedzane są przez ponad 80 mln osób. 52 mln, planując podróż, korzysta z sieci jako źródła informacji, 17 mln dokonuje rezerwacji on line, a 11 mln kupuje bilety i wycieczki.